Про нас
00%

Якщо в двух словах — морозиво, що зайде навіть тим, хто гадав, що зовсім до нього байдужий.

Та взагалі — бізнес людей з абсолютно “немороженим” досвідом. До Mr.Pops

Зараз ми відчуваємо себе експериментаторами, власне, як і зпочатку.

Ми нібито в лабораторії, де результат пробують на смак. якщо зайшов нам — значить, точно зайде комусь з вас!

 

Про нас
section one

Як
виникла
ідея

Як виникла ідея

В Америці є такий продукт – попсікл. Це щось подібне до нашого ескімо на паличці, але на фруктовій основі. На момент створення, 2015 року, це була екзотика для України. Але ми ризикнули та зробили.

section two

Як
все
починалось

Як все починалось

Щоб все було true - зосередилися на крафтовому виробництві: все робили самі. Вигадували перші рецепти і одразу готували: вдома, на кухні. Те, що вийшло, випробовували на друзях. Всі інгредієнти були добірні та свіжі, з ринку.

Спочатку нам здавалося, що все зайде на ура. Але коли почули: «Я не буду їсти ваше бурякове!» — зрозуміли, що треба перейти на звичні українцям шоколад, вершки, ягоди.

Так з'явилися перші хіти: Іриска та Полуниця з вершками.

З ними ми вийшли обкатувати набережну у Дніпрі. Точніше, як «обкатувати»: щодня ледве довозили велорікшу з продукцією до локації і стояли там до вечора.

Але вже до кінця сезону почали брати участь у фестивалях їжі. Так накопичили гроші на перше обладнання, з якого розпочалося наше виробництво. Зараз шукаємо та закуповуємо його по всьому світові. Як і інгредієнти.

У нас є звичні смаки. Але є й екзотика. Ми розповідаємо аудиторії, як перейти від простого смаку до дивного. Якщо ви не боїтеся спробувати знайомий смак, то після цього кроку починається взаємодовіра. Тепер спробувати всю лінійку – поінт у вашому to-do list на літо.

section three

Як
розширилися

Як розширилися

Після фестивалів у Дніпрі ми вийшли до Києва. Там почали шукати партнерів, але хотіли особливих. Ними стали кав'ярні третьої хвилі. Далі до них приєдналися еко-маркети, магазини м'ясних делікатесів, мережі делікатес-маркетів.

Зараз у нас є представництва у Києві, Дніпрі, Одесі (і до війни – у Харкові).

section four

Що
буде
далі

Що буде далі

А далі в нашу країну прийшла війна. Обрушивши всі здобутки і обнуливши всі плани.

Незважаючи на це, хлопці та дівчата на виробництві працюють, щоб у наших партнерів, які мають можливість працювати у такий складний час, було в асортименті наше морозиво. Ми продовжуємо шукати і нових партнерів, які підходять нам на вайбу..

Щоб ви зрозуміли, чи нам по дорозі — просто спробуйте.