Та взагалі — бізнес людей з абсолютно “немороженим” досвідом. До Mr.Pops
Зараз ми відчуваємо себе експериментаторами, власне, як і зпочатку.
Ми нібито в лабораторії, де результат пробують на смак. якщо зайшов нам — значить, точно зайде комусь з вас!
В Америці є такий продукт – попсікл. Це щось подібне до нашого ескімо на паличці, але на фруктовій основі. На момент створення, 2015 року, це була екзотика для України. Але ми ризикнули та зробили.
Щоб все було true - зосередилися на крафтовому виробництві: все робили самі. Вигадували перші рецепти і одразу готували: вдома, на кухні. Те, що вийшло, випробовували на друзях. Всі інгредієнти були добірні та свіжі, з ринку.
Спочатку нам здавалося, що все зайде на ура. Але коли почули: «Я не буду їсти ваше бурякове!» — зрозуміли, що треба перейти на звичні українцям шоколад, вершки, ягоди.
Так з'явилися перші хіти: Іриска та Полуниця з вершками.
З ними ми вийшли обкатувати набережну у Дніпрі. Точніше, як «обкатувати»: щодня ледве довозили велорікшу з продукцією до локації і стояли там до вечора.
Але вже до кінця сезону почали брати участь у фестивалях їжі. Так накопичили гроші на перше обладнання, з якого розпочалося наше виробництво. Зараз шукаємо та закуповуємо його по всьому світові. Як і інгредієнти.
У нас є звичні смаки. Але є й екзотика. Ми розповідаємо аудиторії, як перейти від простого смаку до дивного. Якщо ви не боїтеся спробувати знайомий смак, то після цього кроку починається взаємодовіра. Тепер спробувати всю лінійку – поінт у вашому to-do list на літо.
Після фестивалів у Дніпрі ми вийшли до Києва. Там почали шукати партнерів, але хотіли особливих. Ними стали кав'ярні третьої хвилі. Далі до них приєдналися еко-маркети, магазини м'ясних делікатесів, мережі делікатес-маркетів.
Зараз у нас є представництва у Києві, Дніпрі, Одесі (і до війни – у Харкові).
А далі в нашу країну прийшла війна. Обрушивши всі здобутки і обнуливши всі плани.
Незважаючи на це, хлопці та дівчата на виробництві працюють, щоб у наших партнерів, які мають можливість працювати у такий складний час, було в асортименті наше морозиво. Ми продовжуємо шукати і нових партнерів, які підходять нам на вайбу..
Щоб ви зрозуміли, чи нам по дорозі — просто спробуйте.